حضور غير قانوني 700 بهائي در دانشگاهها

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

حضور غير قانوني 700 بهائي در دانشگاهها
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : یک شنبه 13 فروردين 1391

 

حضور غير قانوني 700 بهائي در دانشگاهها

شايدبرايتان جالب باشد بدانيد که حضور بهائي ها در کشور در بسياري از مشاغل کليدي و مهم کشوري محدود است . دليل آنهم واضح است زيرا افکار واعتقادات بهائيت به مراتب از ديگر فرقه هاي موجود در کشور مسموم تر و خطرناکتر است ، به طوري که اگر روزي بهائيون قدرتي را در دست بگيرند آنروز ديگر ...

شايدبرايتان جالب باشد که حضور بهائي ها در کشور در بسياري از مشاغل کليدي و مهم کشوري محدود است . دليل آنهم واضح است زيرا افکار واعتقادات بهائيت به مراتب از ديگر فرقه هاي موجود در کشور مسموم تر و خطرناکتر است ، به طوري که اگر روزي بهائيون قدرتي را در دست بگيرند آنروز ديگر به هيچ چيز رحم نمي کنند . دانشگاه نيز مرکز تبادل افکار جوانان مسلمان و مومن ايران زمين است اگر افکار انحرافي اين فرقه در بين دانشجويان و جوانان رسوخ پيدا کند بايد منتظر آن باشيم که شاهد يک واقعه ديگر از نوع فروپاشي اندلس اسلامي باشيم.

امادر سال جاري بيش از 700 تن از پيروان فرقه ضاله بهائيت وارد دانشگاه هاي دولتي شده اند.
علي رغم پذيرش اين افراد بهائي در دانشگاه هاي دولتي و آزاد، همواره يکي از محورهاي تبليغاتي اين فرقه عليه نظام، ادعاي عدم پذيرش در دانشگاه ها بوده است،
قابل ذکر است با توجه به فعاليت هاي تبليغي بهائيان و ترويج عقايد خرافي و انحرافي توسط ايشان، بايد از مسئولان پرسيد علت ورود اين عده به دانشگاه ها چيست؟بنا بر برخي گزارشات غير رسمي از سازمان سنجش، در سال جاري بيش از 700 تن از پيروان فرقه ضاله بهائيت وارد دانشگاه هاي دولتي شده اند.
در سال گذشته نيز تعدادي از پيروان اين فرقه ضاله در دانشگاه هاي دولتي پذيرفته شده بودند.
قابل ذکر است با توجه به فعاليت هاي تبليغي بهائيان و ترويج عقايد خرافي و انحرافي توسط ايشان، بايد از مسئولان پرسيد علت ورود اين عده به دانشگاه ها چيست؟
ناگفته نماند که علي رغم پذيرش اين افراد بهائي در دانشگاه هاي دولتي و آزاد، همواره يکي از محورهاي تبليغاتي اين فرقه عليه نظام، ادعاي عدم پذيرش در دانشگاه ها بوده است.
 


نظرات شما عزیزان:

شدم از هر چی عشق بیزار
ساعت1:49---15 فروردين 1391
سلام عزیز دلم
وبت واقعا بدون اغراق خیلی عالیه


شما به وب من دعوت شدید .
آپ آپمـــــــــــــــــ

علی همیشه تنها


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به پاتوق مي باشد.